Notki w kategorii:

Moje wpisy

kwie.27

Nieoczywiste smaki

dodano: 27 kwietnia 2017 przez zorsek


Właśnie zrobiłam sobie pyszne śniadanko, a mianowicie pyszne płatki jaglane na mleku roślinnym z malinami, wiórkami kokosowymi, pestkami dyni, słonecznikiem i do tego codziennie rano jem 3 orzechy brazylijskie. Wiecie, że dopiero w tymroku jadłam je po raz pierwszy... Naprawdę, nigdy nie miałam okazji ich spróbować, dopiero moja przyjaciółka mnie nimi poczęstowała i...



kwie.27

Herbatka

dodano: 27 kwietnia 2017 przez zorsek


Uwielbiam herbatę i piję ją hektolitrami, naprawdę. Oczywiście zakupuję herbatę tylko i wyłącznie w herbaciarniach. Mam swoje ulubione iejsca i tylko tam zaglądam. Nie piję herbat w torebkach, kupuję tlko liścaste i do tego oczuwiście są potrzebne zaparzacze. koleżanka przesłała mi świetną stronkę z zaparzaczami, ale nie takimi zwykłymi, sami zobaczcie...



paździe.20

Nowy program telewizyjny

dodano: 20 października 2016 przez zorsek


Widzieliście ostatnio program " Ślub od pierwszego wejrzeni" czy jakoś to tam szło?? Masakra, no totalna masakra, ze tak kolokwialnie się tu wyrażę. Nie, ta telewizja już spada na psy, naprawdę. Co Ci ludzie mają w głowie, ze tak po prostu potrafią zgłosić sie do takiego programu i barć ślub na wizji z osoba, którą pierwszy raz na oczy widzą, no totalna porazka. Nie...



paździe.20

Wyjazd do Krakowa

dodano: 20 października 2016 przez zorsek


Taka jestem dzisiaj zrzeda, ale nie uśmiecha mi sie wychodzić z domu... Właśnie, dobrze że mi się przypomniało. Muszę jeszcze przed pracą lecieć na zakupy, bo już w ta sobote jadę do Krakowa na urodziny mojej chrześnicy. Razem z siostrą i bratem składamy sie na laptopa dla Gabrysi, bo niestety jej juz jest bardzo wyeksploatowany i młoda nie ma na czym sie uczyć....



paździe.20

Chłodne poranki

dodano: 20 października 2016 przez zorsek


Witam Was w tem zimny, ciemny i deszczowy poranek. Juz naprawdę mam dosyć tej jesieni. Tak bardzo bym chciała już wiosnę, albo niech taka jesień jak jest zamieni się na złotą, słoneczną jesień. Bo teraz to sie nic nie chce. Człowwiek po pracy szybko biedgnie do domu by się ogrzać, bo nie ma zamiaru stać i marznąć. No, ale co zrobić, takie są pory roku, więc trzeba to jakoś...



wrze.27

Odpoczynek na świeżym powietrzu

dodano: 27 września 2016 przez zorsek


No i wracam z małym wiaderkiem kawy, bo muszę dojść do siebie po tej okropnej nocy. Jak ja nienawidzę, gdy wszystko powyłączam, kładę się sopać i tak czekam długie godziny na sen. Po takiej  nocce, to ja się do niczego nie nadaję. Zmęczona jestem, marudna i mało kreatywna w ciągu dnia, no dosłownie, szkoda gadać. Jedno jest pewne, nie stracę tego dnia na lenistwo, tylko...



wrze.27

Wrześniowa pogoda

dodano: 27 września 2016 przez zorsek


Hej, hej, hej! Zapodziałam się gdzieś między obowiązkami domowymi, a pracą i tak z lekka zaniedbałam to i owo. No, ale wzięłam spięłam poślady i na wszystko muszę teraz znaleźć czas, nie ma to, tamto... Nie lubię mieć zaległości, więc wstałam dziś wcześniej, by ponadrabiać wszystko. Pogoda mam nadzieję dopisze, bo mam w planach iść jeszcze dzisiaj na rower. Wczoraj...



wrze.13

To już dzisiaj są urodziny Kornelki

dodano: 13 września 2016 przez zorsek


W poprzedniej notce napisałam Wa, że organizujemy niespodziankę urodzinową dla mojej przyjaciółki Kornelki. Specialnie na tę okoliczność, kupiłam sobie czarną krótką sukienkę, a do tego założę czarne baleriny i wezmę czerwoną torebkę dla kontrastu. Rozpuszczę i wyprostuję włosy, pomakuję się mocniej niż zawsze, bo jak są takie okazje, to lubię mocniej podkreślić...



wrze.13

Dumnam

dodano: 13 września 2016 przez zorsek


Hello ww wtorek :-) Wstałam dziś wcześniej by pobiegać i wiecie, że to cudowny był trening!! Było tak rześko, że super się biegała, bo wczoraj to była taka duchota, że człowiek nosa z domu nie chciał wystawiać. Ja rozumiem ciepły wrzesień, ale ta duchota, to lekka przesada! Powietrze dosłownie stało w miejscu!! Wypiłam chyba trzy litry wody. Dosłownie nic nie jadłam,...



wrze.12

Ciepły wrzesień

dodano: 12 września 2016 przez zorsek


Jak fajnie, że jest tak ciepło. Bałam się, że wrzesień będzie szary, bury i ponury, a tu taka piękna pogoda, oby taki cały wrzesień był, no i może też być taki październik :-) No zobaczymy, co nam przyniosą te miesiące.  Pogody nie przewidzisz, więc trzeba poczekać... Dzisiaj poniedziałek i czas się zbierać do pracy, zaczynamy nowy tydzień. Mnie czeka ciężki...



wrze.12

Cuda natury

dodano: 12 września 2016 przez zorsek


Uwielbiam jeść. Jestem łauchem i nie będę się z tym ukrywała, bo to nie ma żadnego sensu. Zresztą moi przyjaciele i rodzina dobrze wiedzą, że mnie to lepiej ubierać niż żywić, bo lubię dużo i smacznie zjeść :-) No, ale żeby tu nie wyjść tylko na obżartucha, to lubię jeszcze gotować i piec. Naprawdę sprawia mi to wielką przyjemność :-) Ostatnio zrobiłam pyszne...



wrze.12

Pierwszy dzień tygodnia

dodano: 12 września 2016 przez zorsek


No i mamy poniedziałek. Jaki poniedziałek, taki tydzień, podobno...Zobaczymy, jak to będzie. Weekend minął bardzo przyjemnie, bo nie tylko odpoczęłam, ale spotkałam się z moimi przyjaciółmi, a dla mnie takie spotkania są bardzo ważne. Lubię moich przyjaciół i każda chwila spędzona z nimi, to taki zastrzyk pozytywnej energii, radości i świetny relaks przychiczny. Po całym...



wrze.12

Witajcie

dodano: 12 września 2016 przez zorsek


Witajcie na moim blogu. Mam na imię Oksana i interesuję się literaturą, filmem, mużyką, kuchnią, oraz podróżami i kosmetykami. Ten blog powstał pod wpływem chwili, ale mam nadzieję, że jest to świetna decyzja. Zapraszam Was do komentowania, czytania, zaglądania i obserwowania mnie. Pozdrawiam Oksi