paździe.20

Wyjazd do Krakowa

dodano: 20 października 2016 przez zorsek


Taka jestem dzisiaj zrzeda, ale nie uśmiecha mi sie wychodzić z domu... Właśnie, dobrze że mi się przypomniało. Muszę jeszcze przed pracą lecieć na zakupy, bo już w ta sobote jadę do Krakowa na urodziny mojej chrześnicy. Razem z siostrą i bratem składamy sie na laptopa dla Gabrysi, bo niestety jej juz jest bardzo wyeksploatowany i młoda nie ma na czym sie uczyć. Postanowiliśmy, ze bedzie to laptop dla studenta i taki właśnie jadę kupic. Juz jest zamówiony, muszę go tylko odebrać, bo moje rodzeństwo niestety nie ma czasu i jak zwykle wszystko spada na mnie, ale ok nie będę z tego powodu nikomu wyrzutów robiła. Pojadę odbiorę, ale nioe zdażę już do domu wrócić, więc bede musiała go wziąć do pracy ze soba. No i taki prezencik młoda studentka dostanie. Najgorsze jeszcze jest to, że nie mam pojecia co na siebie wrzucę, bo ostatnio nie byłam na zadnych ubraniowych zakupach, wieć jeszcze pewnie jutro bedę musiała teżą jechać do miasta na zakupy, ale stricte ubraniowe. Myslę o małej czarnej, taka kiecka pasuje na każdą okazję, więc noie będzie to zakup na jedno wyjscie. Nienawidzę takich zakupów, ja zawsze kupuję coś co będzie mi służyło na lata.  Makijaż bedzie w kolorach naturalnych, a włosy po prostu zepnę w finezyjnego koka i całość gotowa:-)




Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy